Informace

Vytisknout článek

Check Point představil nový partnerský program, který zrychlí prodeje a odmění partnery za budování vztahu se zákazníky


Nový partnerský program Check PointS inovativním způsobem odměňuje partnery za aktivity související s prohlubováním vztahů se zákazníky.

Check Point představil nový celosvětový partnerský program Check PointS. Program bude unikátním způsobem odměňovat partnery za aktivitu a budování vztahů se zákazníky, vytvoří bezkonkurenční prodejní příležitosti a partnerům poskytne zdroje potřené pro zvýšení příjmů, zrychlení prodeje a budování ještě hlubších obchodních vztahů.

Program Check PointS byl vytvořen v úzké spolupráci s partnery a eliminuje časté komplikace spojené s prodejem a podporou bezpečnostních řešení. Program umožňuje snadnější a pružnější spolupráci s partnery, přímo je odměňuje za aktivity generující prodej, zrychluje prodejní cykly a poskytuje odbornou podporu a zdroje.

„Nový program Check PointS má jediný a jasný cíl a tím je pomoci našim partnerům dosáhnout ještě větších úspěchů, zisků a také odbornějších znalostí,“ říká Miloslav Lujka, Channel Team Leader, Check Point. „Program jedinečným způsobem odměňuje spolupráci se zákazníky, což je klíčové pro nové prodejní příležitosti. Chceme, aby naši partneři byli plně součástí týmu Check Point, a proto poskytujeme nejlepší příležitosti pro růst a odměny v tomto odvětví.“

Inovativní přístup programu nahrazuje tradiční partnerské programy, které vychází pouze z příjmů, a odmění stejně velké, střední i malé partnery, jelikož je ocení na základě investic do vztahů se zákazníky namísto pouhých prodejních výsledků. Program také reaguje na změnu prodejních příležitostí v oblasti technologií, jako jsou cloud a mobilita, což vyžaduje dlouhodobé vztahy namísto jednorázových prodejů.

Od 2. dubna 2019 začnou partneři získávat body za aktivity, které zlepší vztahy se zákazníky a podpoří investice, jako jsou například schůzky s vedoucími pracovníky u zákazníků, ukázky produktů nebo plánování a školení. V lednu 2020 se pak vyhodnotí dosavadní aktivita a určí se partnerská úroveň v rámci programu Check PointS.

Program Check PointS bude rozdělen do několika úrovní a odmění partnery slevami produktů a garantovanou marží, takže budou moci plně využít nových příležitostí, které nabízí rostoucí trh se zabezpečením sítí a dat. V rámci programu získají partneři vylepšené prodejní nástroje, možnost financovat rozvoj trhu, poptávku a marketingové aktivity, vyšší produktové marže a pobídky pro partnery, prodejní a produktová školení a podporu od specializovaných týmů.

Partneři zaznamenají své aktivity v rámci program Check PointS jednoduše pomocí speciální mobilní aplikace. Check Point bude zároveň sledovat i body získané každým zaměstnancem partnerů, kteří budou mít nárok na individuální odměny po dosažení dohodnutého limitu.

V roce 2018 představil Check Point Infinity Total Protection, revoluční model zabezpečení, který organizace chrání před kyberútoky 5. generace. Tento inovativní model ochrany využívá bezpečnostní architekturu Check Point Infinity, což poskytuje nejvyšší úroveň zabezpečení a zároveň snižuje náklady a konsoliduje bezpečnostní komponenty. Infinity Total Protection je nový, snadný a přehledný model kyberochrany – jednoduchá nabídka, kompletní bezpečnostní technologie, předplatné za uživatele a za rok.


Potřebujete více informací?

Kontaktujte náš tým pro řešení Check Point.


Jiří Bednář, 25. března 2019